Äntligen!

Nu så! jag har suttit här i ett flertal timmar och försökt fixa till designen på bloggen. Vad tycks? Jag är ganska nöjd för att vara en självlärd nybörjare, antar att jag har det i blodet.
Jag har pratat runder lite idag, bla med Alma som för övrigt är riktigt härlig! Vi och en hel del andra ska ut på lördag & ha svinkul, planeras det i alla fall. Jag vet att det kommer bli sjukt kul!
Och om 8 h kommer Nina och hämtar upp mig, så åker vi till stallet och tar hand om hästarna, rider en sväng och skvallrar! Och just det, det blir nog väla med Alma imorgon + grafitti-lunch.

Sov Gott vänner! 
(Och erkänn, lite coolt är det med mitt namn nere i högra hörnet?)

Namn: Maria

fin blogg

2008-08-05 @ 00:27:05
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0