Dagens


Tunika/klänning - French Connection
Skärp - Hunky Dory 
Strumpbyxor - Twilfit
Benvärmare - by Malene Birger
Gummistövlar - Burberry

Hemma från fikan med Nina, som var mycket trevlig. Haha, "oous"..  Nu ska jag till Cissi (eller snart..) och fika & äta en massa kakor och gott som hennes syster gjort! Hm, kanske inte riktigt ingår i min diet (som slutar varje helg, och NU JÄVLAR varje måndag.. typiskt). I alla fall..
Ikväll ska jag kolla satc med tjejerna, har dock redan sett alla avsnitt (tack edwina!) men skadar inte att se alla igen, dem är ju så grymt bra! Älskar satc. 

Ha det!

Namn: Linda

Ja jag vet! Vad tjusig outfit du hade idag (igår) me like! PUSS

2008-08-21 @ 07:47:20
Namn: Linda

Och jag vill att du ska veta att jg uppskattar dig och det du gör. puss

2008-08-21 @ 13:25:14

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0