fika :>

Nyss hemkommen från en fika med Karolina och Filippa, välbehövlig! Hade en massa att snacka om, bl a vårt företag.. ehehhe.. ja. Det gå asbra! Lovar! I alla fall, skönt att snacka lite. Vi började på waynes men förflyttade oss senare till Mezo. Innan idag träffade jag Quinnie, som jag inte har träffat på typ ett år! Astrevligt, vi var och hyrde film + godis. Nice.. Filmen vi hyrde var The holiday, den var väl bra och så, men har lite dåliga minnen från den filmen, eller rättare sagt bio-salongen. Usch.
Imorgon blir det film-mys med Nina och Tina - Kejsarens nya stil! Yeah :D haha, älskar den. Älskar alla Disneyfilmer, sådan galen nostalgi. Typ lejonkungen, kom igen, klart man fortfarande är en crybaby när pappan dör? :( älskar den också. 
Nu ska jag i vilket fall sova, ska upp tidigt imorgon till hästen. Och juste! Höll på att glömma! Idag körde jag i treans växel (wow..) Skitcoolt och sjukt roligt!

Puss och sov gottt :>

Namn: Sabine

mysigt med fika!

2008-08-14 @ 16:59:43
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0