Förslag?

Ciao! Sitter faktiskt och gör en skiva till Tina med "jag-äger-musik". Haha, hon har sjukt snygg bil och då måste man glänsa? ;) Har du några förslag förresten, på riktigt bra låtar?
Annars kan jag berätta att jag precis kollat på en film, The hottie and the nottie med Paris Hilton. Den var väl sådär, typisk amerikansk.. Jag har sett match point också, den var riktigt bra! Bara att ladda hem. Nu ska jag inte göra ett skit (skönt) för att sen åka upp till hästen, hem, duscha och sen till farmor & farfar! : > Och fy fan vad denna helgen kommer bli kul! Imorrn åker jag till köpenhamn med rosen, sofia och en annan tjej. På lördag är det världens utgång och på söndag ska jag och mamma ha en  heldag. Puss!

sdofig

Namn: Sandra

vad kul med köpenhamn!! :)

jag slutade för att jag inte hade tid. skola, jobb och allting annat. så det fanns helt enkelt inte tid.

2008-08-08 @ 01:07:55
URL: http://froggie.blogg.se/
Namn: Nina

Tro mig gumman.. ALL musik är bättre än den hon har.. Hahaha.. :)

Så bara släng ihop ngt.

Pusss

2008-08-08 @ 12:15:15
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0