God brunch vänner :>

Helloj! Det känns som klockan är kanske 4, fast hon bara är 11. Skönt! Idag var jag uppe askalas tidigt (kl 7) tyckte jag, för att rida faktiskt : >. Nina morgonfodrade idag, så jag åkte upp dit för att göra henne sällskap, typ.. I alla fall, så bestämde vi oss för att rida hem till mig, haha! And so we did. Fatta vad många som höjde på ögonbrynen när vi red genom tågaborg.. Sen gick vi in i min trädgård där mamsi stod med kaffe och pyjamas, aw. Hästarna trivdes med äpplen och gräs i alla fall.
Nu är jag hemma igen & astrött! Ska nog kolla på en film eller sova. Såg the illusionist igår, har sett den innan, men det är asbra! Så, ha det bra idag, det ska jag ha. Och juste, jag ska nog ringa till farmor & farfar sen, ska kanske sova där inatt :D. Men ja, hej!

pluutt
Special Choice (a.k.a pelle) & jag

yeeya
Pelle, jag, Nina & Petite :>

tågaborg
Tjenixen!

Namn: Nina

Så mysigt det va gumman och hästarna va så duktiga.

Impad av bägge två som inte rörde en fena :)

Hur mår lilla kinden?

Puss

2008-08-07 @ 13:29:11
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: JOSEFINE

fina bilder!

2008-08-07 @ 13:45:58
URL: http://josefiner.blogg.se/
Namn: Sandra

vilka härliga bilder. är det din egen häst? oj vad jag saknar det där när jag ser dina bilder.



nej, nybliven landskronabo! så helsingborg är dit vi åker om vi vill... ja, nästan allt. landskrona kanske inte har såå mycket att erbjuda. förrutom fotboll då.

2008-08-07 @ 15:06:51
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0