God day!

Hemkommen (för tre timmar sen) från en trevlig fika med Nina och Marie. Alma skulle egentligen kommit - men efter ett väldigt naughty sms, blev det inte så. Ehehe. Innan imorse red jag tittan (:D) och Nina red Pelle, yeay! Vi får byta hästar lite oftare (linda också ;p) så kanske jag kan prova Pigge? Eller kanske inte.. haha, isf bara skritt.. ;)

Nu har jag snart kollat klart på säsong ett av gossip girl (igen.. suck, var så länge sen sist) MEN! Säsong 2 kommer 1 sep, då jävlar! Och en annan skoj sak, fick min lön idag! Fråga mig inte varför, antingen är den sjuukt sen eller tidig.. Who knows? Vi har i alla fall en glad Emma som ska shoppa satan i gatan imorrn, för då drar vi till Malmö! Sticker vid ett, hemma någon gång nästa dag. Dagen inkluderar shopping, lunch, nöjen, pinsamheter, onyktra tillstånd osv.. oh yes.

Nu ska jag fortsätta kolla gg, sen bada (sånt mysbad ni vet) och åka upp till pelle pennan. Och visst ja! Jag måste hitta ett recept också till ikväll, på något som jag ska laga.. Har ju gått och blivit middags-fantast.. Har dock ingen inspiration, men det löser sig. Hejsvejs!

Namn: Linda

Klart du får prova pigge, men på eget bevåg, fast det ska nog gå bra. =)

2008-08-21 @ 18:41:19

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0