Köpenhamn & fest :>

I fredags skulle jag egentligen till Köpenhamn med roozen och en del andra tjejer, men så blev det inte. Fett synd, hade varit sjukt kul sofia ; >. Så i stället åkte jag dit igår med mina föräldrar. Det var riktigt mysigt, först handlade de lite möbler, sen gick vi och lunchade på café Victor.. Mums! Efter det var det dags för lovad shopping från mammas och pappas sida, yeay. Det blev tre par skor (kände att jag behövde lite nya skor):

skor
Från Zara, bara 13 cm klack, hrm. Läckra ;>

wyegf
Casual höst-stövlar, från Zara.

gommi
Svarta rubber boots från Burberry. Love them!

Och igår var det utgång, big time! Förfest hemma hos mig, ute i uterummet. Jag hade gjort snittar (mumsish var dem!), tänt ljus, härlig musik, gott vin, trevliga gäster, skrattanfall (marie..) haha, massa mer. ASmysigt var det, tack alla som var där! Om jag kommer ihåg det rätt var det jag, Nina, Linda, Tina, Alma, Ida och Marie. Senare gick vi i samlad trupp ner till stan och skojade till det. Kalas-trevlig kväll! Ett litet bildregn kommer högt troligt senare.

Just nu sitter jag i myspys kläder, ska snart koka nudlar och göra the (mango-persika-smak) och kolla på Hancock. Någon som har sett den? Har hört massa olika om att den ska vara bra och dålig.. Jaja. Vill bara säga också, Alma, You go girl! <3

Namn: Louise

gud vilken fin blogg emma! & snygga skorna från zara var! :D

2008-08-10 @ 15:45:41
URL: http://mstrkraft.devote.se
Namn: Tina

Tack för igår gumman... super mysigt... :-)Kram

2008-08-10 @ 18:19:30

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0