Lördagens bravader

Lite bilder från lördagen, enjoy!


Marie & Nina bland vinet, som inte riktigt har börjat påverka, än.


Alma & jag, love!


Linda :>


Tina & Nina!


Ida & Tina! 


Tina & Nina (igen), pooserbitches!

f
Nina är inne i (som ni ser) en het diskussion..


Söta Marie!


Musiken fixas i uterummet!


Tilltugg, gjorda av moi! 4 sorter: Löjrom+gräddfil+rödlök, Skagenröra, 
getost+parmesan och brie+paprika. Mums!


Alma & jag, love.


Alma & Linda :>


Haha, Alma gick lös på hårsprayen. Resultatet!


Marie & Nina, glada i hatten!


Ida, Alma & Tina :>


Tina, Ida & Jag!

Namn: alma

emma är världens sötaste ;)

2008-08-11 @ 08:49:49
URL: http://almakakasi.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0