Regn, javisst

Fan vad det ska regna! Det värsta är att det kommer vara såhär i ett halvår, non stop. No more summer. På det sättet är Sverige så tradigt, ingen riktig vinter och några väldigt få soldagar. Okej, det kommer bli kallare men snö kan man inte räkna med. To bad. 

Malmö häromkvällen var trevligt! Vi såg familjen och skulle sett smk, men åkte hem vid 11. Tyvärr så var festivalen inte alls som jag hade väntat mig. Förra året var det betydligt roligare! Nu lade man bara märke till alla första-fyllan-fjortisar och emo-fjortisar. Och det blev inte särskilt stor shopping heller, för det var så galet mycket folk överallt så man blev helt slut i huvudet! Ett linne och en plånbok fick i alla fall följa med hem. Men vi hann med en otroligt mysig lunch på Pizza Hut och en ännu mysigare sushimiddag på stortorget. Tack alla (Filippa, Karolina, Clara, Cissi, Matilda, Matkrig osv) för en härlig malmövisit! När jag väl var inne i hbg ringde jag Fideli och hookade up med henne lite kort, en tequila och några klunkar martini senare var jag hemma. Jag somnade gott!

I förmiddags var jag och Nina och hälsade på Alma lite kort med kaffe, Ballerina och muffins, sjukt mys! Vi ventilerade om en massa, men i vanlig ordning mest om killar. Det slår aldrig fel, alltid är det något! På senaste tiden har sjukt många av mina vänner haft problem med en eller annan kille, va fan. Kom igen guys, be nice. 

Nu ska jag laga mat med mina päron, hyra film och ha en riktigt mysig "familje-kväll"! Haha, underbart.

Namn: Nina

Tack för en mysig fm gumman..:) Och duuu, det va faktiskt inte muffins!! Det va brownies! :-D

Hihi.. Men gott va det. Hörs imorgon.. Puss <3

2008-08-23 @ 20:06:53
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0