Shopping! (igen)

Tjenare. Hemma nu från en runda på stan med kompisar. Nina hämtade mig vid ett-tiden, vi körde ner till la stada, mötte upp Alma och Ida och käkade asgod grillad macka på espresso house. En väldigt munter fika, som följdes upp av en mindre munter fika.. Men överlag har jag haft en mycket trevlig dag! Och juste, jag hann mad lite shopping också (tyvärr, måste hålla lite i mina money känns det som) Det blev ett par skossor från Ewy, ett par lila havaianas närmare bestämt. Nice!


Namn: Nina

Va fina skorna va gumman :)

Aa men ring mig antingen hem eller på mobilen sen.

Nänä, låten är asjobbig och får inte spelas på lördag. Eller kanske bara en gång, bara för att.. Hahaha

2008-08-06 @ 18:06:42
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: anna

hoppas du haft en bra dag! jag har haft fullt upp :)

2008-08-06 @ 23:13:03
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0