Enzo och Gucci! (och burberry)

På grund av pushing från Nina fina uppdaterar jag min lila bloggis. Yes yes, idag är en lugn dag, och kväll för den delen. Det blev vin igår och det kommer bli en hel del vin i morgon, yes sir. Igår var jag & Filippa nämligen på Cirkus kundkväll.. Efter det gick vi till Bara Vara och tog ett glas vitt. Mys :)

Dessutom har jag missat att skriva om min helg i Köpenhamn! Den var galen. Och massa shopping blev det :D Pallar inte fota och ha mig, ni får se det efter hand. Det blev i alla fall en plånbok och en lång, svart dunjacka från Burberry, ett par gråa högklackade skor från Zara och ett par svarta, högklackade par skor från Topshop. En parfym (gucci, light blue) blev det också. Älskar den parfymen, har haft den flera gånger innan :) Men iaf, på fredagskvällen var jag ute med mina Köpenhamn-kompisar (som jag bara träffar när jag är där, synd faktiskt :/ sjukt härliga!) och dansade på massa coola klubbar. Vi var på café Victor, lux och NASA. NASA var sån värsta medlemsklubb med lista, röd matta och 500 danska i inträde - hela skiten med andra ord! Men vet ni, vi bara gled in.

Jag har besökt gymmet ett flertal gånger denna veckan, bra va? Tränade med pelle tisdag, olivia på onsdagen. Det gick great. Sen då.. Fick VG på svenskprovet, MVG på hemsidan i webbdesign. Haha, och igår missade ni något! Klockan 10.00, mitt på Stortorget (utanför Fahlmans) på en bänk hade jag redovisning. Så ja, ni missade något minsann! 

Vi har köpt fåglar, två undulater faktiskt. En blå och en vit :) De heter Enzo och Gucci, haha. Sött va? Jag ska lära dem massa trix och få dem att börja prata hade jag tänkt.. :p

Men ja, nu fick ni en hejdundrandes update. Ha det! <3

Namn: Nina

Åhhhh undulater.. Dom är så fina. :) jag har också haft en en blå o vit.´Ses imorgon love..Puss

2008-11-07 @ 21:41:50
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Nina

Tack sötaste sötnöt.. Synes imorgon <3

2008-11-07 @ 22:44:36
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Linda & Pigge

Tusen tack för i lördags! Det var verkligen skoj! Puss

2008-11-10 @ 08:47:04
Namn: Nina

Tack gumman, det är så spännande :)

<3 Puss

2008-11-18 @ 16:18:24
URL: http://ninafallstrom.blogg
Namn: veronica

jaa visst var den söt på oss :P

2008-11-25 @ 15:11:34
URL: http://humlisen.com
Namn: tove

det är en tjej! HAHAHAHA,

tog mig 20 min att lista ut :D

2008-12-07 @ 22:28:09
URL: http://samuelssontove.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0