Måndag (långdag)

Tjenis penis! (fast jag har nog mest kvinnliga läsare..)

Jag pluggar som bäst in this very moment! (nat). Håller på att läsa in hela 1500- OCH 1600-talet - blä. Men det går :') Hade iaf en tröttsam dag in skolan (to cool for school), men mina amigos var nice som vanligt. Låt bilden tala:


Söta snuffar - men kolla in linas SJUKT heta Miu Miu väska! Yum!

Nä, nu ska jag byta om, till stallet, hem, käka, plugga, och SOVA (har längtat hela dan efter att få blunda en stund, sjukt trött). Så ja, so long! (och haha, ja, jag kommer med en confession senare ikväll, stay sharp!)

OCH JA, han i kate perry's nya video är HET! och låten är <3 

Namn: Nina

Tack för att finns hjärtat! <3 Det är skönt med vänner som du! Du är underbar. Älskar dig. Puss!

2008-10-24 @ 17:20:48
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Nina

I love you :)

2008-10-25 @ 15:14:53
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0