Tjockiiis

Vill börja med att tacka för i tordags Cissi, sjukt nice! Kika in på ansiktsboken (om ni inte redan gjort det) och kolla bilderna! Måste säga att allas outfits var slående lika originalet! 
Iaf, nu har jag börjat komma igång med Pelle känns det som.. Dressyren sitter som den ska, har börjat träna för Soffe igen och Olivia hoppar honom, couldn't be better. :) Och jag och nina är the masters på att rida ut! Verkligen, idag red vi landborgspromenaden ni vet? Där vid havet.. Hur mysigt som helst!
Och imorrn ska jag, Lina och Filippa ha rådgivarmöte med Sweddizz (swedbank) och öppna ett konto, så vi kan sätta in pengar, och börja fakturera! Hehe, nice shit man. 
Höstlovet har börjat soft som fan, älskart. Och i slutet av veckan åker jag och mi familia till Copenhægen! Då ska det shoppas, käkas på café Victor (typ tradition) och bo på hotell, yepp yepp. Till en annan askul nyhet - Karolina ska åka till Zell am See vecka 8 - SAMMA SOM OSS! Yeay, fatta peppen!! Känn pepp, peppe, +pepepepe.!! Och sen drar jag till Stockholm någon gång innan jullovet och ja, fan vad nice mannen. 

NU, bed-time. Sov sött, vakna... (u know it)


Hugge? Eller Bob Marley? Haha!


Napoleon vs Melking - Heeelt sjukt. HAHA :'D

Namn: elli

hej tack:)

ah haha ja vet har inte pallat ändra :P

2008-11-04 @ 00:01:56
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0