Gott och blandat!

Hejsan!

Jag har varit i malmö och plåtats, shoppat en hel del, varit på skojiga fester, pluggat, tränat en jävla massa dressyr med hästen, skaffat mig ett nytt abonnemang, fikat, städat mitt rum, sparat pengar, spenderat (...) skvallrat, haft myskvällar, diskuterat, kollat på tv och suttit vid datorn. Så! Bara en liten update..

Resten i bilder som är inhandlat under veckans gång:


Vita tygconverse


Myspys-kofta från Lindex


Casual linne från Monki


Väska från Odd Molly


+ ... (ved heter det?) från Odd Molly


En sorts väst från Vila

Har även köpt två vanliga längre tröjor/linnen/tunikor från Gina, en parfym, två ringar och en ny plånbok. Wohoo! På lördag är det kräftskiva som gäller, jag & alma har en hel del "projekt" som vi ska genomföra och jag tränar fortfarande ihärdigt på friskis och svettis!

Men som sagt, bara några få uppdateringar nu. Skolan suger allt liv ur mig :( Men jag ska visa lite saker sen som jag gjort. Och visa malmöbilderna! Lite gott & blandat helt enkelt ;)

Namn: linda

tjing

2008-09-04 @ 20:46:28
Namn: alma

ööögonbindel :P

Look whos naughty now :P

2008-09-04 @ 21:16:24
URL: http://almakakasi.blogg.se/
Namn: Anonym

sovmask kallar jag det för :P

2008-09-05 @ 22:51:48
Namn: Sara

snygg sån sovmask!



ses på lördag!



har inte din msn förresten, du får gärna adda mig mailen e ovan ;-)

2008-09-10 @ 23:05:20

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0