Miss. Satisfied

Såhär glad har jag varit idag! Har du? Jag och Louise har pluggat hela kvällen med naturkunskap, bra jobbat L. Vi ska skriva ett arbete om en konspirationsteori - vi valde 9/11. Var det USA's regering som gjorde det? Eller var det Al-quaida? Var Usama Bin Ladin involverad över huvudtaget? Gjorde USA det pga olja, pengar eller rykte? Väldigt intressant, måste jag säga. Ett tips om du ska skriva ett arbete om valfritt ämne! :) 

Imorrn är det två lektioner som gäller (<3) + börjar 11. yeez. Nu ska jag äta upp min godispåse.. ehehe.. och sen gå och lägga mig. Ska även läsa lite, "inte utan min dotter". Den verkar väldigt tung, men bra! OCH JA, MANAH MANAH-videon! GOTTA LOVE IT! Hahahaha, jag ÄLSKAR den. Okej, förlåt, haha, men ja. Sov nu!

det gömmer sig två äpplen någonstans i mitt ansikte.. ;>



Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0