The horse whisperer

Japp, den boken läser jag flitigt. Har boksamtal på måndag så har egentligen inget val.. hehe. Igår hade jag i alla fall galet trevligt! :D Först var vi hemma hos Clara, där vi firade att Louise och Clara är 18-åringar. Sen var det dags för la stada, så vi åkte in och satte oss på hampan. Lite shottar, sen vidare till Zoo Bar. Hände en skitäcklig grej, eller jag tyckte det, men om man skriver det här kanske man får massa folk efter sig.. :S haha, jag är så mesig. Jaja, väl inne på zoo bar var det kuligt, haha, och i vissa stunder lite skumt. Det kom fram en asnitad brud och sa till angel "du är faderskapet!" och gjorde värsta korset på honom.. Hm. Sen ville vi vidare så det blev PL13, där det var ett väldans härligt tryck. Fast det var jäkligt trångt där inne :/ Sen var jag trött som en get så det var dags för hemgång.. En sjukt nice kväll i alla fall :D

Champagne!

Oh yeah!

Olga & Ella :)

Inne på hampan!

Födelsedagsgrisen Clara & jag <3


Lina goes sexymama.. Floppisen & Lina <3

Och torsdagenskvällen var också trevlig! Egentligen hade jag en massa plugg, men jag valde faktiskt nöje före nytta. Det gjorde jag inte gången innan.. Då var det modevisning (onsdags), men jag var tvungen att stanna hemma och plugga :( I vilket fall som helst var det kundkväll på Cirkus, så jag var där nere och minglade med lite vin och tilltugg med mams. Träffade även söta Johanna och Matilda där nere :) Kilade över lite då och då till Telegrafen där Nina och Linda satt och kollade matchen. Trevligt det med :) Men sen blev det sent och jag var ju egentligen tvungen att plugga så det blev hemgång och läsa historiabok till halv ett, suck.. jaja, provet gick bra :)

'
Mingel, mingel..


Johanna! :)

Och ikväll ska/har jag bara tagit det lugnt. Jag har varit ute nu varje lördag de senaste 4, 5 veckorna så kände att jag ville ta det chill. Har dessutom inte råd med dyra drinkar och ytterligare en orsak är att jag ska tävla imorgon! Så, hemmakväll <3 Nu har vi nästan precis käkat grillat och nypotatis, mums, och slökollar lite på TV. Jag måste som sagt fortsätta läsa, men ska väl kolla film eller så senare. Ha det kul ikväll sötnosar, puss!

Och just det ja! (sällan jag kommer på saker i slutet) Jag har nu gått ner hela 2 kg! Har inte någon direkt målvikt, jag vill mer att man ska se lite smalare ut, typ i ansiktet och så :) Men jag älskar mina kinder så, det är ganska lugnt ;) Men det är kul att resultat. Anyway, när vi var på Maxi innan idag tänkte jag belöna mig själv med en glass. Den låg snällt i matvagnen och väntade på mig (daimstrut) och jag var så galet godis/glass sugen. MEN! Jag lade tillbaka den! BRA va? Jag lyckades motstå den ultimata frestelsen :D Yeeay.



Namn: veronica

du är så jävla sööt Emma :)

2009-04-28 @ 08:28:07
URL: http://modistiskt.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0