Underbara vår

Snacka om att våren kommer starkt! krokusar, vitsippor och blåa fina blommor (?) överallt, härligt härligt. Dagen har spenderats med fina nina :) Först gick vi till stallet (25 min) red ut på en mysig skogstur, sen tog nina pelle en runda i paddocken. Båda var såå duktiga, så stolt över dig! I alla fall, sen gick vi hem igen, bra va?! Haha, hem och duscha, fräscha och läckra pallrade vi oss ner i stan till espresso house i Norra hamnen och mös 100 %! Gud vad nice det var. Sen gick vi hem, inom videobutiken och hyrde tre (!) disneyfilmer <3 Vi hann kolla på en - svärdet i stenen. HAH! Underbar! Med ekorrarna och allt.. Så, nu sitter jag här och känner mig duktig som rört på mig så pass mycket! Träningen går faktiskt skitbra, har inte ätit godis/läsk/chips/whatever på över 1 vecka nu! :D 

Ikväll blir det förmodligen fika med några amigos, har lite att skvallra om ;) Men vi får se, har varit igång hela dagen så jag känner mig lite lugn.. Eller, inte lugn, med jag har den här jag-vill-vila-känslan :p Jaja, nu ska jag kolla lite på GG och snart göra mat! Puss hej leverpastej :*



Namn: Nina

Älskade sis.. Vilken underbar dag!!

Älskar dig.. Puss

2009-04-07 @ 00:06:47
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0