Bildregn och filmtajm

Lördagskvällen var urnice med tjejgänget! De enda som saknades var Grysan, Marie och Sara ;) Erkänn, vi har blivit ett jävla gäng nu! Gött att ha tjejerna när det är skojsigheter på G eller när det drar ihop sig.. Kvällen började hos Lisen, sen vid 12 drog vi ner till Helsing, runt 1 gick jag, camilla, Lisen och nina till Hampan och sen var det hemgång, eller för min del i alla fall :) Här följer i alla fall lite bilder: 


Sweetheart <3


Love love love!


Jag & snyggingen själv - lisen ;)


Sötingar!


Honey! <3


Alkohol? Nej nej.. ;)


Haha, va fan? ;p


<3


Hahahah! Lisens asgarv.. haha <3


Honey bunny booo! <3


Så jävla fab!

Hoppsan vad många bilder det blev! Men det är skoj.. Nu ska jag kila iväg till söta Lina och kolla film med henne och Clara! Man måste njuta av lovet (H) Men nej, nu måste jag gå. Puss puss på er!


Namn: Nina

OMG, den sista bilden hade jag glömt bort.. :-/

Men den blev fin.

Ha en mysig kväll sis.. Hörs imorgon eller senare.. Love you!

2009-04-05 @ 20:54:08
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Camilla

Ååååh, vad skoj jag hade! :D Puss på nosen

2009-04-07 @ 21:08:30
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Lisen

e jag full eller? Visste inte att jag vatt där btw.

2009-04-12 @ 23:05:45
Namn: Emma

Haha, kommer du inte ihåg det? ;p Neej, du är skitsöt! :* Men säkert full iofs..

2009-04-13 @ 15:25:44
URL: http://wibergemma.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0