Vilken underbar dag!

Herre min jesus - 16 grader! Det är bara 4 grader ifrån 20 grader, och HÖR bara hur mycket 20 grader för sketna Sverige det är?! Jag är överlycklig. Hoppas vi får en pangeli-pang sommar! Beach 09, here we come... Jag har nog redan tjatat ut det begreppet. Alltså, pallar man? Jag frågar mig samma sak varje år "NU jävlar ska jag vara fit, men pallar jag?". Jaja, än så länge går det bra! Jag har inte ätit godis på tre dagar, om fyra dagar är det rekord. Och idag har jag tränat på gym, går på aktiverum numera. Det är nice och så men ingen annan går ju där, haha, så ska snart byta till friskis igen...

Min och Ninas diskussion idag då.. "Jag rör mig mest!". Haha, vi får väl se om hon kan mäta promenaderna till stallet med gymträning.. ;) Aw. Fast hon är inte i lika stort behov av att bli beach 09, hon har redan kroppen lixom. Attans. Nu på kvällskvisten har jag varit duktig och pluggat i så sådär två timmar, lagat mat och städat mitt rum. Vad har hänt med mig? Har jag blivit gammal? :p Jag är dessutom är jävla jävel på att köra nu! Om ni ser en sjukt bra förare med en svart merca på Berga är det jag!

En tanke, eller ett komplex som jag alltid har haft är min profil. Alltså jag är ganska chill med hur jag ser ut men profilen är weird som fan. Lixom, helt intryckt, haha... Nä, nu ska jag byta om och lite sånt, sen krypa ner i bingen och chilla med gossip girl och nötter. Tjingen sötnosar!


Denna växande dubbelhaka ska VÄCK! Profilen kan jag inte göra något åt..


Namn: Camilla

Sluta nojja hjärtat!!! Du är jätte fin precis som du är!!!! Puss puss

2009-04-02 @ 21:41:01
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Camilla

Sluta nojja hjärtat!!!!! Du är fin precis som du är! Puss puss

2009-04-02 @ 21:42:21
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Nina

Eller hur!! Ungjävel!! :-D

Du är fin! Du ska vara stolt över mig hjärtat, att jag går till stallet nu.. Haha.. :) Det är fan riktigt bra för att vara mig.. Och dina gymträningar går fett om det. :(

Men good for you! :)

Älskar dig sweet sis.. <3

2009-04-02 @ 22:01:21
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Camilla

Tack själv gumman. Jag hade super trevligt. Som vanligt när jag är med er. ;) Hade helt glömt bort min halsduk. He he... Taxichaffisen körde nästan fram till min port och körde inte iväg förrän jag gått in. Snällt! Puss och kram

2009-04-05 @ 20:46:03
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0