Let's have some fun, this beat is sick!


Karolina <3


Cookies på glasshuset, mumsish!

Hey you! Idag har typ inte hänt ett skit.. haha, nej men har bara varit i skolan, sen lite i stan och övningskört till Påarp. Men vad jag inte har berättat är att världens godaste glass finns på glasshuset i Norra Hamnen! Den heter cookies och smakar så sjukt jäkla gott! Jag och Lina käkade där häromdagen, gudomligt.. 

Chillkväll ikväll, Johanna kommer hit och tare' lugnt, snart är det dags för en av mina favvorätter: strimlad, stekt lövbiff i brunsås med färskpasta. Och favvoförrätten dessutom, toast skagen.. mmh! Nåja, nu ska jag ut med Nisse, en doggy som vi passar i helgen. En skitkaxig liten tax faktiskt, hah!

Hejråå, puss :*


Namn: Camilla

Ååh! Den där glassen såg ju inte helt fel ut. ;) Miss you to babe. <3

2009-08-30 @ 09:56:30
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0