Skola, massage, MJ, avokado & Top Model

Kavaj Hunky Dory, tröja Hunky Dory, shorts H&M, bälte Saddler,
Ballerinas H&M, väska Marc by Marc Jacobs

Tjingen! Nyss hemkommen från en helchill skoldag, bara två lektioner. Stannade dock i skolan typ tre timmar efter och hade massagetåg, crytime för MJ och tjejsnack etc etc. Nice! Men, vissa saknas dock sjukt mycket! Ha det bra i USA lixom.. :( Nåväl, nu har jag skurit upp en avokado, kluttat i lite skagenröra och ska sätta mig framför TVn och kolla Top Model. Imorrn smäller det, operation jaadå. Jaja, skönt när det är över iaf.. Puss på er :*

Namn: clara

gullig du är! jag har en riktig saknardag idag, så har tänkt på er hela dagen :)

2009-09-01 @ 01:48:04

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0