Vi plockar svamp

Idag har jag, Oscar och mams varit och trampat runder i skånska skogar! Vi har varit och snurrat i Klippan, Ljungbyhed, Krika, Stenestad, Sönnarslöv osv osv, men utan lycka! Haha.. Jo, vi hittade en stor Karl-Johansvamp, men ändå.. Vi hade grymt mysigt! Efter halva rundan åkte vi till Klippan centrum (haha) och handlade fika, sen styrde vi bilen till skogen igen och hittade en mysig glänta som vi satte oss på och fikade. Mys!

 
Min knasiga bror mitt i någon skog i Skåne

Sånna här fanns överallt!

Jag och mams <3

Nu ska jag träna dressyr för Cissi, ska alldeles strax åka och hämta sjukisen Nina, krya på dig sis! Ikväll är det Sagan om ringen kl 21 som gäller! Favvo. 
Puss på er :*

Namn: clara

Hahaha, nej så sött!

2009-08-30 @ 19:39:44
URL: http://claraoliviausa.blogspot.com
Namn: Nina

Tack hjärtat! Känner mig rätt så ynklig! Ngt uttråkad också.. :'(

Men jag är snart på G igen.. Imorgon är det din tur sis! Jag är snart på benen igen och då kommer jag..

Rings senare..Puss <3

2009-08-31 @ 13:51:47

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0