Fredag den 13:e!

Jadu, ska man vara extra försiktig? Jag är hemma från skolan idag, kände mig lite krasslig, och det sista jag vill är att bli sjuk lagom till Österrike... Woho, åker kväll! Så packningen är klar och filmerna har laddats ner, nu ska jag bara tagga som fan (för en 14 timmars bilresa) Suck. Sara var här precis och vi käkade lunch från ICA - Rökt lax med potatissallad, era muy bueno! Nu ligger jag här i sängen och smuttar på apelsinjuice och lyssnar på R&B, det är nice. Så småningom ska jag ut till Pelle plutt, brr, kommer bli kallt på moppen! Hatar min moppe, den är så töntig :(

I dessa tider verkar inte folk så sugna på förhållanden... Alla slutar upp års-långa relationer, både vänner och partners. Vad är detta? Kämpar man inte längre? Minsta lilla grej och man begär ett avslut, eller så går det upp för folk att de slösat flera år på t ex helt fel man. Det är synd, faktiskt. Men men, många blir vänner igen sen, me like! Traggla inte småsaker, era vänner/partners/whatever är alldeles för bra för det! :*

NU ska jag kolla på en sjukt dryg serie (Kyle XY) som jag har laddat ner i omgångar. Är inne på andra säsongen och kan inte sluta titta, fastän det är jättedåligt :( haha, det är inte lätt. Så, ni får ha det så bra i kalla Sverige, jag ska ha det bra i önnu kallare Österrike :) Kommer sakna alla mis amigos jättemycket! Många pussar till er!


Slingade håret igår, Voilà! 


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0