Te & mackor!

Efter kvällsfikan igår mådde jag så äckligt dåligt. Tänk er en tjock, på-väg-att-komma-upp klump sitter i halsen och samtidigt känna sig yr och febrig. Inte bra. Så imorse kände jag mig inte så tarzan, men gick till skolan ändå. Gick dock hem efter två lektioner. Så tänkte jag när jag kom hem att jag skulle ta hand om mig själv lite. Så, jag rostade mackor, marmelad, ost, peach & mango te + filmen wimbeldon. Den var riktigt bra! Och det var sjukt gott med frulle :)


Ser ni mig i brödrosten? ;)

Btw, när jag var påväg hem gick jag in om cirkus för att tjingelinga på Gunilla, och vem var inte där? Jo, Asterix :) så han fick följa med mig hem för att vara sälle, aw. Nu ska jag how ever ta honom på en promenad, kanske gå inom borgen och köpa lite gott och sen krypa ner i min gosiga säng igen!


Är han inte världens sötaste hund så säg?


Puss!

Namn: Nina Fina

Han är såå mysig, den lille hårbollen.. :)

Puss <3

2009-01-19 @ 17:19:40
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0