She's so much more than you're used to

Jesus amanda, where to begin? Min helg har varit grym! Födelsedags helg ju ;) Mest nice var nog i fredags, on my birthday. Först dega i solen hela dagen och chilla stenhårt. Sen var det dags för picknick på gröningen med la familia och kolla solnedgången. Sjukt mysigt... Sen åkte jag till laröd för att festa till det hos Clara :) Efter några drinkar vart det tivoli som gällde, all in! Haha, hade riktigt roligt. Mötte även upp fyllehundarna Nina, Camilla och Lisen ;) 


Hemma hos clara <3


jag och linnea :)

d.a.n.c.e.
matilda, jag och linnea! 

I lördags var det också utgång, hade riktigt kul då med :D Gick ut med Nina och Linda, och mötte upp massa trevligt folk i stan. Lite hampan, lite utposten och lite helsing.. Kul kul :) Och ja, i söndags hade jag också väldigt trevligt. Mötte Clara och filippa i stan och chillade lite. Sen pussade jag hejdå på roozen, som ska flytta till stockholm :( It's bad. I alla fall, floppe och clara åkte hem och jag åkte också till en amigo. Hade även sjukt nice där, bättre blir det inte...

Nej, du blev det bara text om mig, tradigt ;) Eller ja, vad ska jag annars skriva om.. Lejon? Glass? Musik? Nope.. hehe, nu ska jag avrunda här och berätta att Nina kommer hit anytime, sen drar vi till staden och lunchar med clara, mys. 

Puss puss! :*



Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0