On request

Hej hopp! Förlåt för dålig uppdatering, men ni vet hur det är, ibland så är det så tråkigt att blogga. Hehe, men nu gör jag det i alla fall. Helgen som varit har varit sjukt jävla nice. Valborg firades med utgång och på lördagen bjöd jag tjejkompisar på middag + utgång. Fasen, jag är riktigt sliten nu, ska sova djuupt i natt. Annars då, nä, inget speciellt. Lite skola, lite häst och blabla. Haha, märks det att jag inte orkar blogga? ;) Okej, här är en "inne- och utelista" enligt mig då:

INNISH
• Sommar och allt som hör till, mums!
• Vänskap: Gammal som ny som rolig och tråkig. Love it! Utan vänner ingen Emma.
• Shorts: Love it! Barbent, oh yes.
• Mina senaste bakfyllor, som knappt existerat. Det är nice!
• Fräknar, mitt face är fullt!
• Min 18-årsdag! Fyller om 2 månader baby ;D
• Tatueringar: På killar, mums. Snart sitter en tagg på mig med, minsann! 

UTISH
• UF. Är så galet trött på UF just nu, ugh. Men kollegorna är lovely!
• Tajta magtröjor på tjockisar, det är så nasty. Finns överallt :( Men magtröjor är för övrigt fint!
• v. 20: Hemsk vecka i skolan, med tre prov och tre inlämningar. Suck.
• Hårväxt: Lönt att man rakar benen när skiten växer ut nästa dag? Pyttsan.
• Sommarjobbsletande är så inte kul. Särskilt inte i lågkonjan.
• Tatueringskön: Kul! Det är över 1 års väntetid...
• Harembrallor, haru bajsat på dig elle?

Pusselipuss! 

Namn: NinaFina

Haha, du är ju störd.. Haremsbyxan.. Men håller med dig, sjukt fullt!

Ses om ett par timmar älsko. Puss <3

2009-05-04 @ 12:22:21
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: NinaFina

Åh men hallå. FULT ska det vara, inte "fullt".. :)

Du fattar.. Puss <3

2009-05-04 @ 12:23:23
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Camilla

Håller så med dig i dina listor! ;) Ja, jag vet. Shopping är min drog. Det och godis. :D He he.... Pussen

2009-05-04 @ 20:41:00
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Sara - Lilla Rara Sara

ska du tatuera dig? när, var o vad för ngt? :-D



puss!!

2009-05-05 @ 11:52:18
URL: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0