Shake med ying yang twins

Som jag har gått och funderat på den låten! Oscar kom till mig för typ en knapp månad sen och ba "Emma, vad heter den låten som börjar med uhm dudu, dum dodo, uhm dudu, uhm dodo..?" Och jag har fan inte kunnat komma på det - förens nu! På fikan idag, med eddski och josse, bara kom det till mig. Eller ja, eddski sjöng på den och då föll poletten ner. Idag har jag varit ledig, men jobbade med UF fram till lunch, så jag stack in till stan och tog en liten fikis. Mysigt! Ikväll har vi haft stallmöte, höhö, hoppades på mer drama än vad det blev men jaja. När hela gården är klar ska i alla fall en fest anordnas, och gissa vem som bl a sitter i festkommitén? Jo jag! En mer nice grej var att innan stallmötet som var kl. sju var jag och Nina rövhungriga, men duktiga som vi är hade vi köpt med oss pastasallad från Aldas. MY GOD vad gott det var, när vi satt och kökade! MUMS. Hehe, tyckte det var värt att skriva. 

Nej, nu ska jag sova sött. Imorgon är det UF-plugg på Råå som gäller igen. Puss & kram!

Från i lördags med efterrätten, riskakor,  i högsta hugg.
Rediga finisar! (mini fini, nina fina, edwina fina) Klyftigt va? ;)


Namn: Nina

Åh finis bilder ju :)

Jag längtar redan tills nästa gång :D

Älskar dig sis. Puss <3

2009-05-05 @ 15:44:22
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Mini

Måste ses snart igen:)

2009-05-07 @ 23:55:23
URL: http://www.carolinelundh.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0