Ompa pompa

Peppa peppaaa! Skaka rompa och live love laugh! Haha, nya favvo.

YO! Är helt crazy in love med True Blood, har tittat på tre avsnitt idag när jag kom hem, och ska titta på tre till nu haha. Snart klar med säsong ett.. :p aja. Snart helg och Gosh vad jag är festsugeen! Lovade mig själv att ha en någorlunda vit helg meen.. den 8:e är det oktoberfest på cardan! Wiwaa. I alla fall, ska göra lite nytta och plugga (senare..) och sen kommer lisen hit och käkar, sen blir det en runda i stan.

Btw, känner för att dissa lite:
  1. Röda byxor. Pojkar, ge upp! Det har blivit en sjukt fet hype och det var snyggt men baby no more. Kul när man kommer till en fest och mer än häften har rött på benen? Till och med kärringar bär det now days.
  2. Facebookupdates. Så trött på att logga in och 20 st har kommenterat om att vädret är kass eller att ms. anka är galen/härlig.. (okej haha, jag skrev det på min om anka men ANYWAY. :P)
  3. Min lillebror. Okej, love him över allt annat, familjen lixom <3 MEN, han är så JOBBIG. oh. Hade kunnat döda människan! 13 snart 14, snacka om tonårsåldern..


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0