Måndag 14 sep

Alltså, inget så men jag lyssnade på sillyboy för typ tre månader sen? Först nu blir den hypad..
I alla fall, den är fortfarande grym och videon är damn good men ändå lite uttjatad..

Nåväl. Idag är en bra dag! Har varit i skolan från halv 8 fram till 1, skönt. Hade religion idag, lika kul som alltid! Men faktiskt, vår lärare är så gaalet grym! När han föreläser flygar han runt i klassrummet, viftar med händerna, ritar megastora kartor och bilder på tavlan samtidigt som han på ett väldigt roligt och djupt sätt lär ut religion.. Den timmen man sitter och antecknar känns som typ 10 min.. Och när man är klar han man använt upp typ 6 sidor anteckningar haha :p Om en timme slutar sis, då blir det hem till henne för skvaller med stort S :D Förmodligen min favortsyssla haha! Aja, nu plugga matteee, matte D in my <3. Puss!

Namn: Nina

Tack för en mega mysig dag sis! Ska leta upp filmen vi pratade om. Tror att du kommer att gilla den som fasen. :)

Hörs imorgon! Puss <3

2009-09-14 @ 22:32:46
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0