Måndagsmys!

HAHA! Idag skulle vi lämna Lisens kids på Maria Park. Jag och Nina går ut för att
ta lite luft, och helt random från ingenstans hittar vi ett marsvin! Mitt i området lixom.
På en liten gräsplätt vid en buske haha.. Så vi bara okej, den måste ju ha rymt?
Så jag går och frågar någon som bor i närheten och ba 'öhm, har ni något marsvin?'
(hahah.. han måste trott att jag var riktigt blåst..) Och han ba 'alltså, nej, han bor där'
OFTA?! Hahahah, lille vännen? Snopet men sant.. Så här är då hans hood!

Här är den lilla krabaten, skitsöt. Men.. efter att ha snackat runt lite visar det sig att
han faktiskt har en familj som tar in honom varje dag. Men! Varje morgon släpper dem
ut honom där, 'i det vilda' och sen tar dem in honom på kvällen.. haha sweet!

Och väl i stallet red vi en asmysig runda på ett megacrew! Lisen på Cashmir,
Louise på Holger, jag på Viting, Johanna på Bliki och Nina på Pelle. Myyys!

My sunshine <3

Namn: Nina

Nämen älsklings snuddas! Varför la du inte in bilden på dig i solen? Hur fin som helst ju!

Puss! <3

2009-09-15 @ 10:14:36
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Camilla

Söte! :D Puss

2009-09-16 @ 13:39:10
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0