Mitt liv är hilarious

Det regnar ute, jag har så jävla ont i min hals & är helt ensam. Perfekt! Dessutom missar jag sjukt mycket i skolan atm och det enda roliga på TV är Ellen DeGeneres show... + jag kan inte vara i stallet och jag får inte anstränga mig fysiskt. Och jag kan bara dricka saker, jag kan inte äta alls. Och! En ännu värre sak, jag har ont i halsen nu, fine. Men läkarna sa att det kommer göra mycket ondare på 4:e och 5:e dagen..! KUL.

Okej, sorry, man får klappa mig medhårs idag (resten av veckan).. Men men. Igår tittade jag på Sagan om ringen 1, idag hade jag tänkt titta på 2:an. Det var väl allt haha.. Nä men en bra sak är väl att jag tappar ett kilo eller två.. Och att jag har en massa fina vänner som ringer och skriver, tack <3

Puss!

Namn: Sara

det är nog piss att vara hemma så en tid och vara så begränsad men det sköna är att du slipper halsproblemen i framtiden och det är det nog värt!



massa kramar

2009-09-03 @ 15:29:40
URL: http://lillararasara.blogg.se/
Namn: Camilla

Stackars fina Emma. :( Hoppas det känns bättre snart. Puss

2009-09-03 @ 19:59:27
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0