Glad alla ♥-dag!

Halli hallå! En sak som jag måste säga, som jag alltid tänker på. Eller, ja, när jag hör låten. Är inte Bruce Springsteen RÅSEXIG i "we are the world"? Alltså, det är helt sjukt. Han röst, hans läppar, hela han.. Mh! Haha, låten är också bland de bästa som finns. Dessutom är MJ helt amazing.

2.12-2.19 och 4.54-5.06 och 5.20-5.45

Nu ska jag strax åka till Olivia för att fira alla hjärtans dag och mysa till det som fasen. Ett tjejgäng på 7 pers med mat, godis, film och mys - kan det bli bättre? :) Fast egentligen skulle jag behövt vara hemma och göra min matte E-läxa. Ugh. Har hoppat på den kursen nu.. Vet inte riktigt om det är att ta vatten över huvudet men jag är bra på matte och tycker det är roligt så varför inte liksom..

Bakis som fan har man varit idag så detta passar perfekt. Hade night out med världens bästa sis igår, och det får man ta igen för idag ;) Hehe, puss puss på er!

Namn: Camilla

Ha ha! Han snarkade som en gris när jag kom hem. ;)

Så jag gjorde lite sånt som man normalt brukar göra när man kommer hem mitt i natten... Fixade mina fötter, målade tånaglarna, smorde mig med bus och lite sånt. Sen somnade jag gott och var pigg och vaken till kalaset på söndagen. :D

Puss och kram

2010-03-19 @ 15:50:33
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0