Kesoplättar

Börjar 12 idag, så jag bestämde mig för att göra Kesoplättar :) Hittade receptet på Linneas skafferi, och det blev skitgott! Jag hade i vaniljsocker och kanel som smaksättning och åt det med grädde och vilda hallon! Mumma. 



Igår var det regionala mässan i Malmö! FY FASEN vad skoj det var! :D Vi var där med vårt UF-företag, Zipp UF, och ställde ut med egendesignad monter och allt sånt. Invigningen var grym (kommer film sen) och själva mässan var skitkul. Sen var det dags för avslutningen, pirrigt eller vad! Och vet ni? VI VANN 2:a BÄSTA LOGOTYP! Fatta peppen, bland 323 logotyoper och företag hade vi den nästBÄSTA + att vi vann 1000 vinstmonetas! Jag är så galet glad för min och zippisarnas skull! Fan vad vi är braa! :D

Nej, som sagt, jag börjar 12 så måste kila. Massa bilder och videos kommer sen när Ninas kamera har vaknat. Den deckade under mässan... Haha, nu när min är borta :'( så får jag låna Ninas <3 Men nej, puss på er sötisar!

Namn: Nina

Hittade du laddaren sis?

Jävla röra där hemma, måste städa senare.. :(

Ses snart. Puss <3

2009-03-27 @ 18:32:25
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Camilla

Grattis till 2:a platsen gumman! Du är så duktig. :) Kramen

2009-03-29 @ 10:02:29
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0