Nu jävar!

Jag har köpt ett träningskort på friskis & svettis, och jag ska utnyttja det till max! Sommarens snask  ska tränas bort - där med basta. Skit bra också att det är så nära skolan (no shit..), så slipper man åka hit och dit. :'D

Skolan första dag var soft, två timmar.. Och sjukt peppande! Jag måste säga att jag är ganska sugen på att dra igång! Efter skolan hämtade Nina fina mig, hem, äta sushi+kaffe och bara snackade. Mys! Sen stallet vid 4, hemma nu, ska laga mat, plugga, och sen ta det lugnt (med typ te och en film). Puss!

Namn: Nina

Mysunge, alltid te ;)

Tack för en mysig em gumman :)

Och btw, tack för att du tog in hästarn.

Puss o love you

2008-08-25 @ 20:20:24
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0