Chillidill

Satan vad trött jag är! Men, det var värre i morse.. Hela helgen har bestått av sena bedtimes och tidiga morgonar. Dessutom har jag fuskat lite i min diet (hallå? det är faktiskt påsk!) så jag har en ihållande sockerbakfylla. Men men, helgen har i vilket fall varit underbar. Igår avslutades den vackert i skäret tillsammans med Nina och päronen + våra amigos. Vi grillade i takt med solnedgången, drack blå (?) champagne och hade det allmänt trevligt. Tack snälla Nina för sällskap/taxiverksamhet! Du är världens bästa sis! <3 I alla fall, så vaknade jag yrvaken och dryg idag, men tog mig upp till stallet och fixade till pelle love. Lille snutten, snart bär det av! Jag ska nämligen tävla dressyr två helger i rad nu.. Just själva dressyren kanske inte är så värst sexig men att få tävla! Yeay :D Fram tills nu har jag tråkat med plugg.. Har kopplat bort det helt under lovet så nu fick man det som ett brev på posten, typ. 

Snart ska jag ringa och ev. väcka Nina, för att sedan promenera upp till stallet och rida. Kanske det blir ett skutt eller två också, Nina måste ju snart debutera ;) Så, jag är världens chill makrill idag känner jag, skönt. Och juste! Lördagen vart trevlig! Först grillat här hemma, sen ner i stan och mötte upp Nina & co, och sen hemgång vid 2. :)

Så, nu ska jag bara chillidilla lite, plugga lite eller hitta på ngt med rastlösa mams ;) Puss :*


sis <3

Tess och moi!

Good mat! 

Fina Nina!

Blå Champagne.. Den du!


Paps <3

;)


<3

Namn: NinaFina

Nä, du är världens bästa sis. Det va så trevligt igår och så vackert och maten va så god!

Och sällskapet va underbart , jag blev så glad för S.

Hon är helt underbar. Nu är du på väg hit. Ses snart.. Puss <3

2009-04-13 @ 16:22:16
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Sara - Lilla Rara Sara

vilka fina bilder vännen!

2009-04-13 @ 17:41:16
URL: http://lillararasara.blogg.se/
Namn: Camilla

Har aldrig sett blå champagne innan. :) Verkar som ni har haft det jätte mysigt. <3

2009-04-13 @ 22:04:24
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0