TGIF + Glad Påsk

Oh yes, vilken helt underbar dag! Eller vilken helt underbar vecka vi har haft! Som Camilla skrev, allt blir så himla mycket lättare när den fina solen tittar fram..! Och Glad Påsk på er alla! Min dag har varit myspys och kommer eskalera big time på mysfaktor-skalan! Nu är jag nyduschad och fräsch, så anytime cyklar jag och mamsen ner till Pålsjökrog för att ligga där och softa. Själv hade jag tänkt beställa in en Toast Skagen, hehe, inte diet kanske men såå gott. Vid tre-tiden blir det att möta upp Nina, fixa lite hemliga saker och sen gå (!) upp till stallet och rida. Efter det är det hem, fixa till sig och sen blir det stormiddag á la påsk här hemma! Hela släkten kommer, ink Nina, hon är ju syrran för fasen ;) Kvällens avslut blir ännu en Disneyfilm <3 Denna gången Lilla Sjöjungfrun. Men, man vet aldrig, kanske klunkar vi i oss några glas vin för mycket och inser att idén om party musik + uteservering + hamnpaviljongen + träffa folk är alldeles förträfflig... 

I alla fall, nu ska jag göra en smoothie för att sen skutta ner i stan! Puss puss puss :*

Namn: ninafina

Vi har sååå sjukt mysigt just nu sis!!! :-D

Mitt tredje eller fjärde glas vin klunkar jag i mig nu??

Men vi får se var kvällen slutar.. :)

Love you sweet little sister!!

2009-04-10 @ 20:54:02
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Camilla

Ha en super mysig kväll mina sötisar! Själv är jag inne på mitt andra glas vin och P har precis slagit över till "Grillad". Hysterigt roligt! <3 Puss på er

2009-04-10 @ 21:14:42
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0