Bla bla, rubrik.

Dagen har varit lugn och härlig. Började med att jag hämtade söta Olivia på knutan och åkte till stallet. Lille olle har inte ridit på över 2 månader, så jag sa att hon jättegärna fick rida Pelle plutt! Det var väl lite tjaffsigt i början från Pelles sida, men sen gick det bra ;) Hon hoppade t.o.m. med honom! Sen åkte vi hem to my place och kollade på Moulin Rouge (som Olivia för övrigt inte hade sett innan, WTF?! Vem har inte sett underbara Moulin Rouge?) haha, och jag började smålipa, trots att jag sett filmen si så där en 10 ggr.. Till det käkade vi onyttig pizza, men den var från La Pizza så lite nyttig är den.. Äsch, man kan inte banta 100%, eller jag fixar inte det. Men! Jag har inte ätit godis/chips/onyttigt/läsk på 2 veckor nu, förutom några cider! Bra va? :)

Annars har dagen bara gått åt till att chilla. Jag mådde faktiskt lite dåligt vid tre-tiden, så jag gick och lade mig, och sov ända till kl. 6.. Jag vet, synd med det fina vädret och så, men jag tror jag behövde det. Var hemma sent igår och gick upp tidigt, plus att jag tränat varje dag på ett eller annat sätt i 2 veckor.. Aja, mår bra nu i alla fall. 

Gårdagen var trevlig! Fick träffa Sofia (roozen) som jag inte träffat på hundra år känns det som! Vi grillade med några och hade trevligt med lite skvaller och så.. Men, ja, vad ska man säga. Jag var bara där för Sofias skull, så sätter vi punkt där (som nina skrev, låter så bra ;p) Efter grillningen åkte jag med till sis, Nina, och kollade på Prinsen av Egypten. Haha, det gick inte ens att räkna alla dramatic looks! Haha, aw, den var i alla fall jättebra. Stannade ett ganska bra tag och gick hem vid 12, men somnade inte i sängen förens 2. 

..Jag tänkte egentligen inte skriva om detta i min blogg men känner att det kan vara bra att skriva av sig lite. Jag vet inte, men jag har haft en känsla i magen de senaste månaderna, som en obehaglig klump. Det slår mig bara ibland, men när det gör det blir jag så jävla depp. Som nu, jag känner mig jätteledsen. Det känns precis som att något saknas, men jag kan verkligen inte sätta fingret på det. Jag vet att jag har det mer än bra - jag har en underbar familj, sjukt nice vänner, bra betyg, ett fritidsintresse, bra ekonomi, massvis med (onödig) materia, och kärlek när jag behöver den från motsatta könet.. Okej, det lät fel, men säg så här: jag vill inte ha något seriöst. Jag borde egentligen vara sjukt jävla lycklig! Och det är jag, men ibland känns det bara så.. tomt. Äsch, jag vet inte.. Man kan nog se på det på olika sätt antar jag. Jag blir nog lite påverkad av all deppmusik jag spelar också.. 

Nej, nu ska jag slösurfa lite, kika på Asos och så småningom sova. Puss och godnatt sweeties! 

Namn: Nina

Alla har vi våra deppdagar sis.. Dom är tuffa men du klarar dom.

Ses imorgon. Puss <3

2009-04-08 @ 22:22:10
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Camilla

Sötgumman! Du vet att vi finns här för dig om du vill prata. <3

2009-04-08 @ 22:25:04
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Sara - Lilla Rara Sara

Tack sötnos!

Lust att ses snart? var ju längesen känns de som.. :-(



det där med deppigheten är nog ngt som går över när du gifter dig ;-)

nej men seriöst.. det är nog bara en period



puss!

2009-04-09 @ 12:29:01
URL: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0