Mellow Mento

Igår var jag, Linda, Lisen och Nina x2 nere på "inredningsparty" på Mento i stan. Mycket trevligt! Som ett sexparty, fast med inredningsprylar ;) Kändes lite vuxet för min del men sällskapet var grymt så.. Det bjöds på vin & mat och trevligt mingel, trevligt med lite vardagslyx! Var hemma vid halv 10 och sussade gott. 

Vi hade en intressant diskussion, eller jag fann den intressant. Ponera att du träffar en kille, mycket trevlig, charmig & yadda yadda. Inget sex första, andra men tredje dejten. Och sen, efter det, beter sig killen som en riktigt jävla svin. Och alla hans anhängare också.. Förstör och har sig. Vad ska man då göra i detta läge? Ska man spela samma fula spel - dra hem en kille framför ögonen och k... skiten ur honom? Eller ska man sätta ner foten hårt som tusan och skälla ut killen så han trillar baklänges, så han inte ens vågar titta på en. Eller ska man dra hem svinet, k... skiten ur honom i stället och sen RÅdissa, lixom "Det var inte ens värt det, Bye looser!"... Hämnden är så jävla go, men också att få killen att känna sig som luft..? Vad hade man helst inte velat råka ut för själv..? I vilket fall står jag på min amigas sida ;) Go girl! 

Haha, nu blev man lite djup. Nu - SATC & blåbärssoppa!

Namn: Anonym

Givetvis, ( svarar för mig själv ) så hade jag k..... skiten ur honom och sen "rådissat" ;)

Puss <3

2009-03-24 @ 17:52:23
Namn: alma

Mitt förslag: borsta av det där från axeln, inte ens lönt att lägga energin på det, då om ngt bör han även känna sig som luft. Och se det som en fördel, att han visade den sidan så pass tidigt innan han hann få en större del av ens hjärta.

2009-03-24 @ 19:12:23
URL: http://almasolum.blogg.se/
Namn: Emma

Haha, ingen tvekan om att det var nina som skrev översta kommentaren.. :p

2009-03-24 @ 20:59:50
URL: http://wibergemma.blogg.se/
Namn: NinaFina

Haha, vadå? ;) Hur kan du tro något sånt om mig! ;-D

Puss <3

2009-03-25 @ 10:18:00
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0