Fika fika fika!

Japp, hela förmiddagen = fika. Först drog jag, Nina och Lisen upp till stallet, fixade med pållarna och sen var det raka vägen ner till norra hamnen. Mysig frulle jaadå. Sen blev det en runda på stan, köpte en skitfin klänning på Gina som var kornblå med mönster och med en bar axel. Hur fin som helst med ett bälte i midjan! Sen blev det lite färgglada undisar också. Efter det så blev det en nice fika i solen på Fahlmans. Mums. Nu är jag hemma och med ridkläder på. Ska snart upp till stallet och piska på hästfan.... Nej, skoja, men jag är fortfarande arg på honom sen tävlingen.. Men vi kommer igen imorgon, då är det tävling i Skromberga! :D 


Den ska bäras upp med silverbling och svarta klackar!

Nu ska jag som sagt till stallet, sen hem direkt och duscha + skrubba hela kroppen. Sen ska jag hem till Lisen och spraytanna, hehe. Och ikväll är det utgång på G :D Och på lördag är det en fet 18-årsfest sen utgång. Oh yes, helgen kommer bli niiice. haha, SÄLLAN mina inlägg blir helt knas... jaja, jag har hört att ni gillar det ;P höhö.. 

Nej men, Puss och hej leverpastej. 

Visst fan! Eddan var så GRYMT snygg igår, my god, om jag hade varit kille hade jag tagit henne med en gång ;) En riktig keeper, jadå! Och mini sötnos var supermysig och fika med + kolla på alla balisar. Puss på det :*

Namn: Camilla

Hej söt. Hoppas att ni hade det trevligt igår. Synd bara att vi inte hann att ses så länge. :( Har lämnat din kasse hos Nina. ;) Btw så var din klänning såååå grymt snygg på! Puss puss

2009-05-31 @ 21:22:59
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Camilla

Vad skönt att hon inte var sur. :D Du hade med en kasse till mig förra gången med en dricka och din bh som jag hade i min väska. ;) Hoppas att vi kan hittat på nåt snart. Miss you! Pussen

2009-06-01 @ 07:38:25
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Camilla

Jag jobbar hela helgen. :( Var på Sweden Rock igår så jag är lite sleten idag känner jag. ;) Men det var sjukt roligt. Vad ska du hitta på då? Puss puss

2009-06-05 @ 11:31:36
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0