Haribo tropi-frutti

Igår kom jag hem och ser detta: Tyvärr jätte små. Skit. Hitta ny leverantör kanske?

Haha, hur sött? Farmor och farfar köper alltid ägg till oss när de är och köper ägg.. Ser ni btw bamseägget till höger? Strutsägg nästan. Haha ne, kanske inte men ändå.. Igår var jag och slingade håret blondie. Fina Nina körde mig till ända ä-holm och tillbaka + satt och väntade hela tiden <3 Tog sjukt lång tid men anyway.. Idag var hon sötare än söt och körde mig till skolan imorse (chillade lite innan hemma hos mig med MJ på högsta volym haha, man in the mirror, jadå!) + hämtade mig! Sweet.

Voilà!

Har just varit på Maxi och handlat gott, nu dags för käk och lite efterrätt! Ska kolla på year one tänkte jag, verkar sjukt rolig! Men sen måste man ta tag i plugget, har alldeles för mkt i skolan nu :( What to do. Kan lägga till att mams & paps gottar sig på mallis as we speak, hade gärna varit där! I alla fall, helgen är alltså till för att passa brorsan och plugga.. yeaay! Nåja, på sön är det tävling å då jävlar! Puss på nosen :*

Avokado & skagen <3

Favvogodiset


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0