Upgrade you

Hey you! :D Alltså vet ni? Jag tror jag blivit ett äkta youtubefan, eller, youtubenörd.. Haha men erkänn, det finns sjukt mycket roligt på yt! Allt man behöver här i livet är youtube.... Okej nej men. Min favorit är i vilket fall tim testar T.E.N.S <3 Om ni inte sett den MÅSTE ni se den! Hahahah. Skitkul. Aja, kolla in denna killen då, stackars häst..

Igår var jag i Flyinge med Sofie och resten av hennes tränarcrew och tittade på en clinic av Meredith Michaels. Skitkul och riktigt intressant! Hon är grym. Efter det åkte jag & gry hem till Nina fina och kollade på lost + käkade onyttigt. Nice! Idag är det träning, fast lite annorlunda träning. Vi ska rida ett dressyr/hopp-program, ett caprilliprogram! Kommer bli skojsigt. På fredag åker jag till sthlm, stannar till söndag. Myspys med familjen med andra ord.

Ne, nu ska jag äta sen lunch, eller "linner" som man nu kallar det. Puss hej!


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0