What? När gick Adriana Lima och blev gravid?

Lite efter jag är...

Jaja. Hade svenska nationella idag, fick MVG! Woho. Ikväll är det träning, kommer bli nice. Sen hem och plugga tråk igen, bah. Längtar till studenten, inte såå  långt kvar nu :P En annan sak jag längtar efter som fasen är julafton <3 Åh åh vad mysigt med musik och granen och familjen och maten och ploppa i nejlikor i apelsiner! :D Fatta som jag taggar, lyssnar på jullåtar hela dagarna! Hihi. Nä, dags att återgå till el pluggo. Puss hej :*

Från tävlingen i söndags. Fick ett ner i grunden, attans.. :)

Namn: Camilla

Grattis till ditt MVG gumman!!! :D Puss

2009-10-20 @ 20:49:32
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0