tisdag 22 sep

Klänning, leggings & skärp Hunkydory, skinnjacka Munderingscompagniet,
stövlar Acne, halsduk French Connection och väska Marc by Marc Jacobs

Hey friends! Har just tryckt i mig 2 knäcke med smör, skitgott. Ska nog ta två till hihi. Okej skit samma. Idag är det träning, markarbete, woho! Sen hem och plugga matte.. Not so nice. Idag har jag inte gillat vädret! Äkta svenne, först SPÖregnar det så man pälsar på sig som bara den, sen när man går hem är det hur fint som helst? Så man kommer hem helt svettig och fräsch (y) Fredag middag för Soffe + utgång jadå! Och lördagen är paxad med min fina Nina, yeees siir. Jajajaj, nu ska jag äta knäcke och GUD vad kul detta var att läsa va? Pusss!

Namn: cw

ääääälskar dina kläder! åååh höst så mys, en sak till.. älskar dina kläder igen! haha! <3cw

2009-09-23 @ 04:01:21
URL: http://claraoliviausa.blogspot.com

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0