I believe I can flaaaa

Tröja Hunkydory, linne Replay, väst Gant, jeans Cheap Monday, väska Depeche,
Scarf Pashmina, Converse, Triwa klocka & Thomas Sabo-armband

YO! What's up? Vet ni vilken låt jag har haft på huvudet i typ 2 månader? Den 'I believe I can fly' med äkta smörbetoning på fly, så att det blir flaaaa. Haha, om någon hade fårgat mig 'Emma, sjung en sång!' hade jag tagit den direkt. Varför har jag ingen aning om haha, hatar den låten.. Nåväl. Träning igår, träning idag kl 6. Nice! Men innan det ska jag ner en kortissväng till stan med Nina och Lisen, sen lite ärenden och ja, blablabla. Puss puss!

Namn: maaad

nejmen, haha det är bara en sån gratisdesign som man kan ladda ner xd

2009-09-16 @ 17:46:31
URL: http://mhmad.blogg.se/
Namn: Minnie

Hej gumman, blogawards 2009 börjar närma sig och självklart vill jag dit. Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på mig i kategorin Årets Blogg. Kolla in min blogg för länken dit.

Som tack lottar jag ut ett present kort på Gina Tricot bland alla som har röstat och självklart ställer jag upp med att rösta på er i olika tävlingar om det skulle behövas. Ha en bra dag och tack på förhand. Kram Minnie

2009-09-17 @ 19:37:06
URL: http://www.minnies.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0