Idag är jag emo


Blö. Dagen började bra och slutade skit. Eller, det har absolut inte här något men jag är bara på så sjukt såligt humör/ledsen/deppig/arg.. How come? Ingen aning faktiskt. Pms är det nog med all säkerhet. Eller kanske höstångest? Jaja. Jag kommer bli på bättre humör omedelbums när jag träffar sis senare. Hon får mig alltid att må bra, hon känner mig innantill och utantill och betyder oerhört mycket! Jag skulle inte byta bort henne för något i hela världen. Jag skulle aldrig lämna henne, och jag skulle aldrig låta något komma emellan oss. Om det så var en kaka, ett bråk eller flytt till andra sidan jorden. That's friendship folks!

Namn: Nina Fina

Åh älsklingen, vi har alla bad days! Jag skulle heller aldrig byta bort dig heller mot något i världen. Jag ska bara städa undan sis, sen kommer jag och hämtar dig så plockar vi in mannen och åke och handlar ngt gott..:)

Puss <3

2009-09-18 @ 15:49:03
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0