Kräftskiva

Klänning Staff, Tröja Day Birger & Mikkelsen, ribbade strumpbyxor och diadem H&M


Har kollat på Gossip Girl hela dagen i stort sett (<3) och kände mig lite inspirerad innan. Men visst är dem galet snygga i serien? Och kläderna de har! Give me. Nåja, nu har jag just tuggat i mig lite kräftor och paj, kan faktiskt äta normalt nu om jag tuggar varje tugga som en jävla kamel haha :p Fast chips får vänta, lika bra. Vi har lite guests här också, med två underbara kids, Julia & Amelie, 5 och 10 bast. De är världens sötaste! De sover över här i natt, så ska gå och pyssla om dem nu. Och givetvis kolla fotbollen, heja Sverige! Puss på er :*


Namn: Emma Wiberg

Haha, sökte på mitt namn på google och hittade din blogg.

Ville bara säga att den var väldigt fint gjord! :D

2009-09-05 @ 21:47:32
URL: http://emmaawiberg.blogg.se/
Namn: Camilla

Vad fin du är i håret gumman. :) Puss <3

2009-09-06 @ 10:26:45
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Nina

haha, lilla hjärtat. Då ska vi alltså inte äta svårtuggad mat menar du? Kanske tar lite lång tid om du ska tugga som en jävla kamel som du själv sa, haha. Ryggbiff är alltså uteslutet?



Puss dear sis! <3

2009-09-06 @ 20:47:33

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0