Söndagsmys

Hej finingar! Idag vaknade jag upp med Lisen liggandes över halva sängen haha, och Nina på andra sidan + två katter! Det blev till att sova hos Nina igårnatt, efter en sjukt go utgång och en jävligt smaskig falafel. Kvällen började hemma hos mig med Nina, Lisen, Camilla och Tuttan med massa vin (en hel box...) och go musik. Sen ner till stan, haha och några depåstopp på bilar... och så vidare. Helsing, jadå! Sen Dahlbergs och sen Kebab King. Fancy i know? Hade en asfestlig kväll i vilket fall, som vanligt :D Tack mina sötnosar! Och juste, fyrklövern. Det är power! Allt jag har att säga haha! Iaf. Söndagen har varit seeeg, men mysig. Har klippt hästfan, som ikke var på humör idag, och kollat på tv, promenerat, true blood <3 och annat.

Lisen och jag, aka brun & vit..

Sassy Camilla och moi

Tuttan! :D

Jag och sis <3

Fredagen var också nice som fasen! Var hemma hos Sofie på middag och firade att hon fyllt 18 bast. Hon fick en och annan go present, ni vet sånt som vibrerar och snurrar.. haha. Efter middag, efterrätt, presentöppning, lekar och dans var det dags för la stada! Först till steakhouse och shotta tequila <3 Sen The Tivoli och skaka rompa! Hade sjukt kul, träffade massa peps och yadda yadda.. ;)

Clara, Alice och Stells!

Claraa och Floppe! :D

Födelsedagsgrisen Soffe och matilda! ;)

Stella och jag!

Mhh you like? ;)

Så ja, sjukt bra helg! Har sagt det innan och säger det igen, jag har så fina vänner! Tack för att ni finns! Ta vara på dem ni har, de växer inte på träd.. Nåja. Nu hade jag tänkt ha lite söndagsmys med ett bad, lyssna på Melissa Horn (nya favoriten, gryym!) och sen lagom när man är gosig i hela kroppen kolla på parlamentet. Det är bäst! :D Massa pussar på er :*

Namn: clara

Låter som en efterlängtad helg, hade gärna varit delaktig hehehehe! <3 saknar er!

2009-09-27 @ 20:47:43
Namn: Camilla

Ha ha! Ja, ni gjorde ett litet depåstopp på Saaben där. ;) Poss <3

2009-09-28 @ 11:05:35
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0