En åsikt

Jag och Linda pratade lite om alla bloggar. Hur utmärker man sig egentligen? För sanningen är den - det går inte! Visst fine, om man har en fotoblogg eller en politiskt blogg som är lite ovanligare så är det såklart lättare. Men om man bara bloggar om vardagen så är det jävligt svårt att vara personlig! Jag menar, "idag fikade jag på espresso house - meh, det gjorde jag igår! Härmapa!" Haha, det funkar inte. Och om jag äter sushi i morgon, klart som fan att någon åt det förra veckan. Does it make me a copycat? Och med lay-out och sådant, skit samma? Vad spelar det för roll egentligen om man har (som jag) typ 20 läsare? Haha, kom igen. Jag skriver om min vardag och vad jag hittar på, köper, har på mig, äter, dricker, festar osv. Inte vad någon annan gör. Mer eget blir det inte? Sorry. 

Ursäkta mitt agg men jag pallar inte attityden. 

Namn: Linda

Den som tror du är en copycat e ju bara knasig.

Allvarligt, kolla alla större bloggar, hur lika är inte dom då?! nänä, den personen hade väl inget vettigare för sig än att kommentera bloggar negativt!

2008-08-18 @ 06:38:25
Namn: pinglan*

håller fullständigt med dig ! :)

2008-08-18 @ 20:10:47
Namn: alma

gumman, du är du. en alldeles speciell och säregen du. DU utmärker dig, därmed basta!

Lavjo!

2008-08-18 @ 22:45:15
URL: http://almakakasi.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0