Vi plockar svamp..

Tja! Sorry för lame uppdatering, men ja. Häromdagen skulle jag & mams ut och plocka svamp, mys! Haha, men vi var kanske lite tidiga = inte en jävla svamp så långt ögat nådde. Men! Vi hittade världens björnbärssnår, så det blev en hel del björnbär, mums.

Jag måste berätta att jag blivit "besatt".. av att laga mat! Det är skitroligt! Jag har lagat mat till familjen typ tre dagar i rad nu, jag är riktigt stolt! Haha, men det är faktiskt sjukt kul. I förrgår gjorde jag en trerätters, dagen innan det en lasange (..) och igår "djungelkyckling": 


björnbär!


Trerätters: Förrätt - vitlöksbröd gjort på olja, inte smör. Huvudrätt - Potatis, 
ugnsbakad laxfilé, egengjord romsås, tomat och lök. Efterrätt - björnbär m.
grädde och socker!


Djungelkyckling - Stekt kycklingfilé med krämig curry-sås, fullkornsris, majs
och banan!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Nina hämtar upp mig anytime, så måste skynda lite. Det blir väl en latte i norra hamnen på espresso house. Senare idag ska jag träna för Cissi, yeay. 

Ha det underbart vänner!


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0