Nörd

Jag pluggar, oh yes, jag puggar. Jag har snickrat ihop en liten presentation nu på kvällen som jag ska visa sen. Uppgiften är att sälja in något, vad som helst, och man har en minut på sig. Marginalerna är +/- 5 sekunder, så det måste vara perfa. Jag visste ganska direkt vad jag skulle sälja - Mig själv såklart! Texten lyder förljande:

"Om ni fick välja en att ta med en enda person till en öde ö, vem skulle ni ha valt då? Inte Jessica Alba, absolut inte Jude Law, utan mig såklart! Det självklara valet hade ni gjort eftersom:

1. Jag är en god människa & jag vill nästan alltid väl och jag behandlar folk så som de behandlar mig.
2. Jag har en extremt kreativ sida och är väldigt duktig inom form & design (kommer skicka runt några arbeten jag gjort som är jävligt vassa)
3. Jag tävlar mycket och har därmed utmärk tävlingsinstinkt som jag anser vara viktigt dels för att nå sina mål, men att även göra det lite bättre än alla andra.

Okej, ni kanske inte hade valt att ta med just mig till Ibiza, men jag kan lova att ni hade missat något! Man vet aldrig vad som gömmer sig bakom en fasad, men jag kan säga att det är värt att undersöka!"

Låter det bra? Upp till bevis. Idag var vi i vilket fall i malmö, på malmömässan för UF-kick off. Det var nice! Käkade frulle på espresso house och sushi-lunch, och färska hallon till efterrätt! : > Shoppade lite också, kan visa ngn sen. En lång, beige kofta från Zara iaf. PUSS!

Namn: Sara

låter som du haft en riktigt trevlig dag i malmö ;-)

kramar

2008-09-25 @ 08:41:41
URL: http://honsomskablifru.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0